همکاری Airbnb با استارت آپی به نام Accomable

اخیرا Airbnb در استارت آپ جدیدی مربوط به سفرهای قابل دسترس به نام Accomable سهیم گشته که بخشی از پروژه ای در جهت بهبود خدمات برای افراد دارای معلولیت است.
استارت‌آپ Accomable توسط دو دوست دوران کودکی از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز نموده است. Srin Madipalli و Martyn Sibley هر دو دارای معلولیت آتروفی عضلانی نخاعی هستند و برای دسترسی آسان افراد دارای معلولیت به مکان های قابل دسترس در سرتاسر دنیا این پروژه را آغاز کردند. این وب سایت فهرستی از واحدهای اقامتی را در بر می‌گیرد که طیفی از نیازهای افراد دارای معلولیت در آن ها مورد ملاحظه قرار گرفته است. این فهرست جزئیات اطلاعاتی از جمله دسترسی بدون پله، فرآهم بودن بالابرها، حمام های مناسب برای افراد دارای معلولیت و صندلی حمام را در بر می‌گیرد.
این وب سایت توسط تیمی متشکل از ۶ نفر مدیریت می شود که هم اکنون فهرست ۵۰۰ اقامتگاه از ۶۰ کشور دنیا را در بر میگیرد و به لطف کمک‌های صورت گرفته از سوی مرکز کارآفرینی Skoll و کمک مالی ۳۰۰ هزار پوندی گروه سرمایه گذاری angel به سرعت در حال رشد است. 
خبر جالب این است که اکنون Accomable با Airbnb در حال ادغام است و قرار است در ماه های پیش رو فهرست اقامتگاه های مناسب برای افراد دارای معلولیت در سایت Airbnb نیز قابل دسترس باشد. در راستای این همکاری Airbnb آیتم هایی در رابطه با نیازهای افراد دارای معلولیت را نیز به جزئیاتی که بایستی توسط مالکان و مدیران واحدهای اقامتی تکمیل شود اضافه نموده است. 
منبع: theguardian.com

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 18 آذر 1396 ساعت 01:39

بسیار عااالی و خوشحال کننده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.